Sent uppvaknande

Idag försov jag mig med "vilje". 
Eftersom vi nu för tiden inte öppnad förrän tio känns det inte som samma panik att komma dit före kunden. Även om det är skönt. 2 timmar i ensamhet. (brukar inte vara mycket arbetare där då heller!) Nu för tiden kommer det så lite kunder också så man har tid att göra sitt. (att det kommer kunder i vägen alltså när man ska bära runt på saker)
Jag kommer nog inte dit så sent. Nu är klockan så pass att jag vanligtvis måste åka. Så jag kommr nog bara iväg 10 minuter försent. Ingen fara det inte.
..
..
Längtar redan hemma, men jag känner mig inte lika trött och oinspirerad som igår. Tror inte jag kommer jobba heldag idag. Och det känns skönt. Att veta att när det inte finns med att göra. Så kan jag gå. Ska städa det jag inte hann igår och det gör mig inget om jag kommer hem efter lunch eller så! 
Ska bli skönt med helg!
Jätteskönt. och jag hoppas verkligen jag inte är lika trött och seg som jag var förra helgen. Jag vill göra massa nu. Massa kul! 
Till exempel måste jag ju diska! haha
Nej... nu ska jag ge mig. Mot det glada jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0