snarkar'n

Jag använder min mans otroligt heta bringa som skrivbord i skrivandes stund. Heter det föresten bringa? Bröstkorg? Mage? Framsida på kroppen?! 
Han snarkar som en.. snarkande man. Har provat allt för att få han att sluta. Slå lite på han, Pussa på han. Säga ÅOJ! Han påstår sig vara lättväckt men nu tog jag faktiskt tag runt hans näsa så att han inte skulle kunna andas. Han bara kämpade på som om det vore vanligt att ha svårt att andas. jag bytte grepp och höll bara för det fungerande näshålet. Han rör på sig och gnuggar sig om näsan som om där var nåt kittlande. Ja se män. Nu ligger han där och snarkar lika mycket som innan. 
..
jag sitter här och vet inte vad jag ska göra. Det är mäkligt. Varenda gång det känns lite jobbigt känner jag. Jag vill hem? Men vars är mitt hem om inte här! Kände lika dant i Dalkarlså. Nej nu är det nog. Jag vill hem. Måste vara nåt som fortfarande sitter i sen barndomen. haha.. Gå hem. Sitta på sitt rum och allt blir bra.
Men nu måste jag sitta här. Detta är mitt sovrum!!! 
Ska lyssna på ljudbok och försöka sova med Mr. Snark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0