Soffpotatis

Vaknade nästan med Orhan i morse. (kl 6:00) Men bestämde mig för att inte orka och sov gott ända tills klockan halv tio då Orhan ringde och sa att han var klar!
Men han skulle ändå försöka roa sig i Umeå. Bara så att jag fick vara ensam. haha känns lite märkligt. Vad ska jag hitta på? Jag hade inga roliga planer på g. Men jag antar att så fort jag få loss rumpan ur soffan ska jag sätta igång med disk och golv!
..
..
Känns lite märkligt inom mig. Jag väntar på posten och på lönen. Lönen brukar komma den 24 märkligt nog. men bara för att jag väntar. Så kommer den inte... kanske senare... Inte så kul med lön egentligen. Man ser den komma. Och betalar bort varenda öre medsamma. Hyra, el och... ja jag vet inte vad. Men jag tror vi räknat ut att vi inte kommer spara på nå pengar precis denna månad.
Posten här kommer alltid sent. Så den behöver jag v'äl knappt fundera på. 
..
..
Ska bota den märkliga och lite jobbiga känslan med att sätta på musik. Sjunga högt och sätta igång med städandet. Kanske kan jag låtsas att jag är en fattig flicka som tvingas jobba av mina högst otacksamma styvföräldrar. Sånt gjorde alltid arbete lättare som liten.
Inga jobbiga känslor står emot mig!!!
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0