Spendera en natt på en flygplats

Till hösten ska jag och Orhan till Tyskland. Hälsa på familjen! ;)
Ser fram emot att få resa igen och jag vet inte om jag är knäpp men jag ser fram emot att spendera en natt på Arlanda också! Som ett äventyr.
Eftersom vi bor en bit ifrån och ville spara pengar kommer vi vara på Arlanda runt nio på kvällen. Flyget går ca 9 timmar senare. 
Jag vet med all säkerhet att vi kommer vara trötta, irriterade, frusna osv. Men jag kan inte låta bli att tycka det blir lite spännande. Ligga och sova på golv eller förhoppningsvis en soffa/bänk! XD Titta på film eller läsa nåt.
..
..
Tror det hör till att man ska sitta lite på flygplatsen och bli uttråkad. Förutom just att man måste checka in i så god tid. Men det är också lätt att hamna där i för god tid. Eller aldrig ta sig därifrån...
I Kosovo var mitt flygplan en dryg timme försenat, plus att flygplatsen var så lite att det tog 2 minuter att checka in. I Rom kom jag och Orhan dit 4 på morgonen när planet gick vid åtta. I Barcelona väntade vi på syrran både på ditresan och hemresan. Timmar... I serbien släppte tullen knappt in oss och sedan tog det en halv evighet för oss att skaffa serbiska kontantkort och fatta hur vi skulle ta oss vidare.
Det enda stället där jag inte väntat är i wien där jag fick springa eftersom jag bara hade 7 minuter att byta plan på.
Hm.. känner mig så berest när jag skriver detta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0