Städdag

Idag är det städdag i vårt hus. Så trist. Jag vet att det bara gäller att komma igång. För när man väl håller på är det ok.
Jag har världens största disk.. Den känns tung. För annars dammtorkar jag och städar toaletten utan problem. Det går snabbt och är nästan kul. haha
..
Bilden har inget med något att göra...
..
Vaknade före nio idag eftersom Orhan började lyssna på Fabri Fibra! Tss tss. Man kan inte sova när någon rappar på Italienska! Men jag tycker det är ett skönt uppvaknande. Att vakna pga att det händer saker. (På lagom hög ljudnivå!) Man kan inte bli irriterad på någon.
..
Nu sitter jag efter en bra frukost och samlar energi i soffan för att snart komma igång med städandet. Med lite musik antar jag att det ska gå smärtfritt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0