Storstädning

Jag och Orhan storstädar. För fulla muggar!!!
Är helt genomsvett. Skurade golvet för hand i kontoret. Ja jag gick verkligen igenom det. Säg de som hittar lite jord nu. (Var galet mycket jord där bakom möblerna. Ja det är ju så man skäms! )
..
Orhan cyklade till och med och köpte cola till mig som jag avnjutit med mina citroner.
..
Till på köpet är det en fin dag idag. Så det är varmt ute och inne. Synd att man missar de dagarna. Synd att det inte finns en badsjö här. usch vad jag ogillar havet. Och avstånden till stränder. Sen är det såna där hemsk allmäna badplatser dit alla åker.
Hade det funnits en sjö hade det nästan varit skönt att ta en simtur nu. Simma bort svetten istället för att stå i varmduschen! 
..
Nej. Tillbaks till arbetet. Tog bara en snabb paus nu då Orhan påstod att jag var lite för svettig. haha... Nästa rum...
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0