Surkärring!

Har precis ätit lunch och ska nu spela sims. Väntar på Orhan som är och handlar.
Får se om vi får besök idag. Har fortfarande inte fått nå bekräftande sms men vi är ändå rätt redo! 
Det är min gamla kompis som nåt "mytiskt" sätt hamnat väldigt i närheten. Så det skadar inte att träffas. 
..
..
Har städat och diskat idag. Varit sur. Jag blir alltid sur när jag dammsugar. Som om det vore någon otroligt irriterande äckelunge som sög i sig dammet. Som jag måste lyssna på. Någon som äter på ett vidrigt sätt eller säger att jag gör fel hela tiden. "Du har fula byxor på dig!" "Du säger sju konstigt!" "Varför har du så stor näsa?" Ja ni förstår. Såna där typiska utalande från små flickor som har alldeles för fina kläder för sin ålder och tror de är vackra popstjärnor. Typiskt pappas lilla prinsessa eller mammas duktiga flicka!
Usch...
I alla fall... så känner jag när jag dammsuger..... Hålla en sån i handen i en timme...
..
men nu efter att ha ätit och strax intagit en kopp kaffe ska väl till och med jag var människa nog att kunna umgås på ett trevligt sätt! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sugkärring!!! Du är skojig du, min kära dotter!

2012-07-02 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0