Tillbaka till gamla Slätte

Nu sitter jag i Slätte. 
Jajemen. vi flyttade. Spontant och plötsligt. Än är vi inte i vårt nya hem utan vi sover lite hos mor och far! Tamar är ute och ränner. Trots att jag sa åt alla att INTE släppa ut henne. Nämner inga namn!
Snart ska vi hur som helst ge oss iväg till kapellet och börja packa upp. Jobbigt. Finns ju till och med en trappa där. Me hate!
..
..
De senaste dagarna har varit packning och städning, farväl till grannar och helt enkelt utmattning. Men igår klockan tio kom vi iväg!
Ja därför har jag inte skrivit mycket här men nu ska jag ta igen mig. Nu har jag ju massor att skriva om. Gamla Slätte! haha... 
Ska leta upp lite bilder från dagarna också. (har säkert sagt så förut men aldrig lagt upp bilder!) så ni får se vad som hänt! 
..
Bilderna är från just kapellet, vårt nya hem för en tid, då vi var hundvakter där förra året.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad kul Petra! Då kanske det inte behöver dröja allt för länge innan vi kan ses :D

Svar: Det tycker jag verkligen inte! :)
Petra

2012-07-29 @ 16:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0