Uppfriskande promenad!

Så var det natt.
Blev ingen städdag. Jag föreslog att vi inte skulle städa så jag slapp diska på städdagen. Jag menar. Hur mycket ska man behöva genomlida? haha
Men i morgon blir det nya friska tag! :P
..
..
Vi avslutade vår ganska nördiga dag med att promenera runt Bygdeå. Mysigt när det är ljust ute. Eller nu började det faktiskt mörkna och det var en fin solnedgång vi fick se. Alla sover. Tyst och stilla. 
Vi pratade på som vanligt.
Kom på det. Hur lätt vi har att prata. Vi pratar i mun på varandra. Smågrälar om saker vi tänker olika. Ofta upprepar vi saker. Vet inte hur ofta jag berättat om vissa saker och hur ofta jag hört vissa saker från Orhan. 
Känns ju som en dag borde alla samtalsämnen ta slut. Då man blir trött på att höra samma historia från varandra. Eller inte orkar diskutera olika synpunkter. Eftersom vi vet vad vi båda tycker om det!
Men den dagen har inte kommit än!
..
..
Nu sitter vi i sängen med varsin dator igen och försöker bli trötta. Promenaden gjorde Orhan pigg. Jag var redan pigg men kanske att den friska kylig luften gjorde det ännu värre. Nu svettas jag ihjäl i vår varma lägenhet! 
Men snart kanske... snart kanske man kan somna ifrån värmen! (önskar mig ett myggnät!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0