Väckt av Inter.

Morgonbild...
..
God morgon världen. Vaknade till Inters låt i morse. "Pazza Inter amala!" (betyder väl typ Galna Inter, älskar dom! om jag gissar/förstår rätt...) Hur som helst. För mig låter de som om de sjunger "Passa inte Ramadan!" Det är i alla fall vad jag sjunger när jag sjunger med. Och ingen har klagat än. 
Hur som helst. upprepandet av passa inte Ramadan väckte mig i morse!
.
Jag har nämligen sagt till Orhan att bästa sättet för att väcka mig är att spela nåt ljud. Nån musik eller annat från film, spel osv. Då vaknar man bra. Lugnt och stilla. (Volymen ska alltså vara ganska normal!) Så han har börjat lyssna på saker på youtube på morgonen. Idag blev det Inter. Inte allt för ovanligt i detta hem!
Har just avnjutit en god frukost och ska nu vila upp mig tills vi ska städa. Solen skiner idag och Orhan ligger dagen till ära ute i gräset med den nya datorn! 
..
Nu får ni spisa inters låt. "Passa inte Ramadan!" (Så ni svenskar förstår vad jag menar!) så ska jag roa mig med annat.
..
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det gick mycket bra att sjunga "passa inte ramadan" fast det passar ju väldigt bra nu under just ramadan som började i förrgår, tror jag!

2012-07-21 @ 15:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0