Varför vill jag inte?

undrar lite varför jag aldrig känner för att göra nåt! Jag vill ju! Men jag finner ingen ork. 
Antar att det är för att jag aldrig gör nåt. Ju mindre man gör ju latare blir man? Ju mindre intresse?
Kanske... Skulle vilja måla. började ju till och med för ett tag sen på en liten teckning men den har stannat där. Så kul var det.
Eller göra en musikvideo. Har ju faktiskt fått ett videoprogram nu. Så varför inte använda det?
Jaja...
..
Igår gjorde jag en boll på en timma! en ganska ful boll av sånt jag hittade i skogen bakom huset! Men.. kul hade jag! haha
..
Igår lekte jag i alla fall med blommor. Man får vara glad åt det lilla. Men idag är den stor och tom öppen, ledig dag. ja jag borde vara full av inspiration. Orhan leker med den nya datorn. Så ensam måste jag ju roa mig på egen hand.
Hur ska man bära sig åt för att komma igång med något man inte är sugen på!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0