störande bloggnamn!

Mitt bloggnamn stör mig jättemycket.
För det är ju fel! Det är så väldigt namnrelaterat....
Vet inte om jag ska byta blogg eller vad jag ska göra? För jag hittar ingenstans att man kan ändra adressen. och om jag ändrar adressen. Vem hittar då hit?
Sen vill jag ju ändra utseendet. En ny header. Hade en ny header klar som en vän fixat. Men jag som är så lat tog mig aldrig tid att fixa det! XD och nu är namnet på den också fel.
Funderar nu på om jag helt enkelt ska starta en ny blogg? En ny vuxen där jag bara skriver om vuxna saker. haha...
..
..
Men samtidigt känns det så trist att lämna denna härliga dagbok bakom sig! haha...

Kommentarer
Postat av: vidstig



Om det inte går att byta address till, vilket jag tycker det borde, men vet dock inte hur på rak arm. Så kan du alltid länka eller bara skriva bloggen är flyttad hit "ASDRGWA"



Btw, header. Det går alltid att byta namn på den också ;)

Det är inga problem, bara skicka ett mail så löser vi det.



Ha det gött

//Vidstig

2012-06-19 @ 19:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0