Trött

Oj hemska saker vad jag är trött. Tyckte jag försöka somna tidigt men jag har väl en händelserik helg på axarna.. Och frukost hade vi ingen. Åt lite crunchy utan någon mjölk eller fil! XD
Vet att när jag inte äter eller dricker bra till frukost så blir jag oerhört trött och döende i värmen i växthuset på förmiddagen. Men får ta den smällen. Jäller ju bara att överleva till elva ungefär. Sen får jag ju faktiskt gå och äta.. Har pizza med mig idag. Så det blir en glädjens lunch!
..
..
Längtar redan hem. Redan innan jag stuckit. Huvaligen. Men det är bara att jobba på. Hoppas det finns nog med jobb. För då går dagen. Om man har nåt rejält att göra...
Nu måste jag fixa lunchlådan och börja göra mig redo för den långa cykelturen som nog den med kommer kännas ovanligt tung...
Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0