Upp och hoppa

I morgon börjar jag halv åtta!! Så. Där fick jag det sagt.
Antar att det är något som måste fixas innan kunderna kommer. Flytta en massa växter kan vara nog så jobbigt när det står kunder i vägen i de smala gångarna!
Nej jag ska inget säga. Jag vet inte alls. Men jag antar att det kan betyda att även om jag jobbar hela 8 timmar. Så kommer jag vara hemma runt kvart i fem! :D haha
..
Så här ser föresten min verision på Salvador Dali ut just nu.
..
..
Har varit i full fart hela dagen så den har bara försvunnit och det känns både jobbigt och bra. Bra att ha gjort nyttiga saker. Kreativa saker. Diska och laga mat.
Men jag är lite besviken att jag inte hann måla eller spela dataspel eller kanske bara läsa lite i solen! För solen sken trots allt idag.
Nu är jag för trött för att göra något alls. Men samtidigt för pigg för att sova. Det typiska dilemmat då stressen kryper på en. Jag måste ju sova. För annars är jag för trött i morgon! Alldeles för trött för att cykla hemifrån kvart över sju...
..
Ska ta mig en kopp te nu och varva ner. För på nåt sätt måste man ju bli trött... Och det känns lite mysigt att de sista minuterna få sitta här och läsa bloggar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0