Konst och skitmusik!

När jag ändå var inne i konstens.. ehm... konstens. Vet inte vad jag tänkte skriva.
Hur som helst. Vet inte hur mycket jag fotade min tavla? in nyaste. Om jag gjort det så har jag ju lagt till lite vit färg nyligen! haha :P
..
..
..
Sitter föresten och spisar Michael Jackson. Måste vara från en av hans första soloskivor. (Nu ska jag inte försöka säga något jag inte vet så mycket om!) Att jag missat detta? (Jag kanske inte har lyssnat så mycket på 70-tals Michael förut?)
Låter precis som familjen Hagenfors. (För er som inte vuxit upp i ett kristet hem med mycket lyssnande på skivor. Så är det ett band där en familj sjunger låtar och läser upp en historia ur bibeln! Ganska trevligt.. )
Men att Blanda Michael Jackson och familjen Hagenfors... Måste vara nåt av de sämsta jag hört!
Det räcker med att ni hör introt!!!
..
Det värsta med sån här musik är att jag ändå säkert snart kommer gå runt och sjunga på den. Vicka på höfterna till den och göra piruetter med kastrullerna när jag diskar och lyssna på den.
För Michael Jackson är ändå alltid Micharl Jackson!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snygga asså!!!! Älskar den nedersta asså!!!!!!!

2012-03-28 @ 21:26:40
URL: http://realbeautyy.
Postat av: Bibbi

Du är så fantastiskt konstnärlig älskade Petra. Ett vernissage snart kanske vore på sin plats <3

2012-03-29 @ 20:25:52
URL: http://tryggimigsjälv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0