Nytt hem

Vi kom fram till ett snöigt Bygdeå. Trötta och slitna... vi packade ur och bjöd mor och far på frukost innan de försvann.
Det känns inte som om jag ska bo här. Det känns som om jag bara allmänt fixar och snart ska återvända hem. Märkligt...
..
Hela dagen packade jag och Orhan upp och hann klart med toaletten, sovrummet och köket. eller hann klart och hann klart. Men det blev beboligt. Fortfarande saknas ju mysighetsfaktorn! haha ;)
..
På kvällen tog vi en prommis till Ica... 2,2 km såg vi på internet. Så det blev en hurtig kvällsprommis på nästan en halvmil! haha... Där köpte vi konserver och kokosmjölk. Förutom colan och jordnötterna. (på något sätt var vi ju tvugna att fira att vi fått eget boende)
Vi måste klura på om det finns nå skoterspår man kan traska rätt över fälten för att komma till bygdeå. Men frågan är ju då om man kommer över ån! :P
..
Tamar trivdes inte alls. Hon var livrädd när vi packade upp och gömde sig i diskhon i badrummet. Sedan smög hon runt och fann sig till rätta i soffan. (när jag Orhan gjort i ordning den) Där ligger hon för det mesta! Uttråkad och nervös!
..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0