Så mycket att tänka på...

Måste på något sätt lära mig att ta en sak i taget. Nu när allt detta med flytt och Orhan börjar ramla på plats börjar jag redan fundera på allt som måste göras.
Måste ju ändra adressen min.... Kära tider. Jag vet inte ens vars jag bor! Såg att det var nummer 23 på huset på Eniro... 23 vad? haha
..
..
Måste skriva in Orhan! Finns skatteverket i Robertsfors!? Näe... Umeå! Måste skriva in mig i arbetsförmedlingen där uppe... Robertsfors? Konstiga öppetider. Har faktiskt redan skrivit mail till dem hehe... Så jag kan släppa det lite.
Banken. Orhan måste ju också ha ett kort. Fast det kan man väl inte göra förrän han har ett personnummer! Sen är det ju försäkring på det också!  Kontraktet. Boka resa ner till södra sverige.
Egentligen skulle jag bara vilja sitta ner i några dagar. Fixa i ordning våran lägenhet. Pussa lite extra på Orhan innan jag tar tag i nästa problem. Och då har jag ju faktiskt min man där som kan tänka med mig...
Jag vill hinna njuta av lyckan. Men något inom mig skriker om att jag har noll koll på läget och borde försöka göra av allt innan jag slappar!
..

Tyst hjärna så får du socker.
Jag måste sova...

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hahaha Du är så härligt skön!!!!



Jag trodde jag flyttat till Husarvägen men det är ju Husargatan haha..



Skriv ner allt som flyger genom ditt huvud så kan du släppa de sen. Brukar funka för mig. Gäller bara att komma ihåg var jag skrev det ;(

2012-03-01 @ 18:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0