Tråkiga mamma-inlägg.

i morse väckte världens sötaste Tamar mig. En riktig väckarklocka.
Plötsligt. utan varning skrek hon högt! Alltså ett frågande skrik, uppmärksamhets-skrik. (Ni som vet hur katter låter kanske förstår mig!) Vaknade till liv och funderade på varför hon ropade på mig. Ulrika var ju hemma.
Ulrika kom springande och frågade om hon ville ut. Men icke. Hon kom tillbaka till mig och lät nöjd över att se mig vaken.
Så jag gick och plocka upp henne och hon la sig tillrätta på min arm medan hon då och då kollade upp och gav mig en nospuss. Hela tiden spinnandes....
Undrar om hon verkligen bara väckte mig för att hon ville gosa lite. Hon kanske tror jag ska flytta ifrån henne?! haha...
Kommer alltid förbli lika barnsligt kär i min katt! :)
Brukar allid sitta och sucka över mammor som varje dag ska skriva upp vad för gulligheter deras barn gör. Men jag är ju lika illa själv med min katt.. Hur många lär inte sitta och sucka över mina kattinlägg haha... xd
..
Föresten var den här bilden riktig ful på henne. Hon ser ond och tjock ut! haha Men... hon har ett ganska korkat uttryck så det passar bra! haha

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Jag är helt säker på att hon vet att något är i görningen men fattar inte vad. Det gör henne orolig. Det blir nog bättre bara ni har kommit till ro i Västerbotten. Mjauuuu

2012-03-01 @ 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0