Ännu en dag att avnjuta

Kladdkakan här om dagen blev faktiskt inte så illa. En av mina få lyckade kladdkakor. Bäst att sluta när man är på topp! ;)
..
Idag helg. Solen skiner. Fåren bräker och... ja det verkar allmänt mysigt ute. så kanske det blir någon uteaktivitet ute. Förutom disken jag måste ta. Har liksom sparat på den till en enorm jättedisk! Känns inte kul. Men med lite musik i öronen kan nog vem som helst få den gjord! ;) Ska sjunga riktigt högt. Skit i om grannarna hör eller ORhan tycker jag sjunger illa. Jag har saknat att få ta i. Få skrika ut min "Rockröst" (Som jag önskar jag hade!) Och tro att jag sjunger smäktande underbart!
..
det är idag det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0