Datanörd

God morgon.
Sitter och kokar makaroner eller rättare sagt Penne. För att göra makaronvälling. Vi har nämligen inget bröd hemma. Eller något annat som funkar till frukost!
Jag är fantastiskt trött men bestämde mig redan igår för att promenera till jobbet idag istället för att åka bil! Vill vara en friskus. Solen skiner föresten så kan vara mysigt.
Temperaturen visar 20 grader. Bara för att den är rätt i solen! Ack.. tänk om det var så ändå! Det blir aldrig sommar här inte!
..
Hoppas på en lång dag idag. Vill få ihop många timmar. Ju mer kan vi spara.
Har fått in alla pengar från försäkringskassan idag och det känns underbart skönt. Att ha en liten säkerhet där! :)
..
Föresten kommer nog mina sims-spel idag! haha som den tönt jag är beställde jag såna där prylar och extraspel! ;) I helgen ska jag sitta vid datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0