Kreativitet

..
Idag skiner solen! Kommer bli en varm dag i växthuset. Känns både härligt och otroligt jobbigt!
Ska flytta runt på plantor idag. Nu är ju det mesta levererat och planterat. Nu väntar vi bara som färdiga buskar och trän. Mera prydnader och grejs. Blommor ska skötas om och placeras ut inför kunderna. Som redan börjat komma. Dock har vi knappt kommit igång!
..
..
Igår berättade chefen något kul. I alla fall jag blev glad! :)
Han har köpt in flera blommor som kan användas i snitt. Alltså... Alla kommer med säkerhet inte bli köpta till trädgården av kunderna. Så då kan jag göra nå! ;)
Jag får vara florist.
Vi satt och funderade på vars man kunde ha snitt. Jag föreslog ladan som han i år öppnat för inredningsförsäljning!
Ska bli spännande och se vad det blir av det hela.
Ser fram emot mycket nu. Inreda butiken, ladan, växthusen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0