Märkliga teer från Egypten

Har inte hört på länge från mina gamla kära klasskompisar. Men så plötsligt igår kom ett mystiskt paket. Funderade om jag glömt ett par strumpor hos henne för länge sen.
Men så var icke fallet.
Innehållet var en massa påsar med olika innehåll. (egyptiska saker då de nyligen var där!) Citrongräs, hibiscus, skalbaggar. (Ja det där med skalbaggarna fick jag fråga fram. Jag trodde det var en påse bär eller nåt. Men tydligen var det röda kladdiga hårda innehållet skalbaggar! haha XD Med granatsmak!?)
Sen nå påsar med nåt jag inte förstår. Kanske nå blandingar. Tydligen skulle det vara te. Så ska bli kul att prova göra te på detta senare.
Skalbaggsteet sparar jag till fina gäster! ;)
..
..
Det var en gåva för att jag gift mig, flyttat och blivit 21! :) Fick världens sötaste brev också.
Blev en otroligt bra start på helgen. Blev jättelycklig över att få brev från mina kära vänner jag inte hört från på så länge! :)
..
Hittade inga bättre eller jämnare bilder. (Har ju alla gamla skolbilder hos päronen!)
Älskar er tjejer!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0