Mindre tomater åt folket!

Usch.. min disk har växt.
Jag vet jag vet.. jag borde hoppa upp på friska ben och ta de nu. NU med detsamma. Men det är inte klokt vad trött jag är. Vill hellre göra något avslappnande. Måla eller slötitta på en film...
Jag hoppas nästan jag inte jobbar i morgon. För jag är så trött så jag orkar inte. Jag måste få sova ut.
Denna svårighet att somna på kvällen!!!
..
Sen måste jag ju plantera om tomaterna. stackarna. De lever så trångt. Borde slänga bort några också. De har blivit så fula. Och jag köper faktiskt hellre lite kryddor och en gurka också till mitt "växthus". Just nu får jag inte plats med nåt annat. Så ja, ut med fula tomatplantor! Människan kan inte leva på tomater allena!
..
Hade ingen bild på en tomat! Sharon från italien istället! ;)
..
Ska sätta på lite partymusik jag kan skaka rumpan till och så börjar jag bara fylla hon med vatten. Kommer man bara igång så försvinner disken. Så är det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0