Räkor...

Åh galet vad tvärsugen jag blev på nå himla räkor och citron. Kanske en avokado. En brödbit.. Smörgåstårta? Jag vet... vad som helst. Bara det är citron och räkor!
..
Sitter och funderar på om jag ska träna. Eller om jag ska... jag har egentligen ingen annan plan. Men jag har suttit vid datorn hela dagen! Förutom att laga middag då! Så nåt ska jag göra! Nåt kreativt eller livsjakande!
Ah ja.. jo jag kan ju städa lite. Städa eller träna. Båda två sakerna är ju ganska på samma nivå i tråkghet. Dock är det lite roligare att träna. Vet inte vad som hänt med mig. Men jag känner för att bli ett litet muskelpaket! ;) Så man får passa på innan lusten passerar...
..
..
Nåt ska jag i alla fall få gjort innan jag och Orhan drar igång med någon filmkväll.
Klockan är redan halv sju så måste få tummen ur. (Man tror ju aldrig det blir kväll i det här solskenet! Men det blir det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0