Solskensdag

Här sitter jag och njuter av fri tid innan jag måste traska ut till korsningen och vänta på skjuts. Jajemen. Idag cyklar jag INTE. Tack och lov.
Cykla är så hemskt mycket värre än att promenera. Att efter jobbet. När man är utan kraft tvingas cykla hela vägen hem. Man vill hem så man cyklar snabbt! Hela vägen består av kraftiga uppförsbackar och låååånga nedförsbackar med liten lutning. så ja. Det är tungt!
Men nu. Jag kanske till och med skulle unna mig att köpa jord. Mina tomater skulle tacka mig! ;)
..
..
Idag skiner solen. Inget nytt med det. Det är 10 grader ute. Men jag antar det blir varmare. Fast har dock för mig att jag läst någon stans att det inte ska bli så mycket varmare.
Hur som helst är det varmt i ett växthus och jag kommer säkerligen förbättra min bränna. Bränna a la brottarlinne-typen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0