God natt!

 KLockan är halv nio. Inte dags att lägga sig än. Jag är INTE trött idag. Har by the way en kopp te på smaksättning och en bit choklad kvar. (Ja jag köpte choklad) Känner även att ja borde springa i några timmar för att förtväna det svullande jag roat mig med. Tss tss... Sån e jag!
 



SÅ nu har ja sminkat. (photoshopsminkning.) Ja vet.. galet!!! Men detta trams fick mig att glömma tet.. Underbart starkt te.. Tepåsen har varit i en halvtimme nu. Ingen idé att klaga på smaken då. Men däremot lär det ju vara kallt. O ja ska ju duscha! Dumma internet o hålla Petra sysselsatt!

Men frågan är ju. Ska ja färga håret rött? Kanske till jul? Inte färga men tona. Orka ha rött hår i en evighet!

 

God natt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0