Kvällsprommis..

 Faktiskt allvarligt talat skönt att komma ut och gå på kvällarna. var nys ute på en snabb runda och tog med mig Tamar idag. Vet inte hur kul hon tyckte det var. Jag har förlagt kopplet så hon blev buren. Ja vågar inte lita på att hon inte springer ut på gatan eller blir skrämd av nån cyklist o springer vilse. Hon är ingen stadskatt. Ja har gått med henne i koppel o ja vet hur våldsam rädd hon kan bli när någon nyser eller om någon kommer emot henne för snabbt. Cyklar och grävmaskiner skrämmer henne mest. De behöver hon bara se på håll så vässer hon klorna...
 Annars är hon världens sötaste o ja har inga problem med att släppa henne lös. Hon springer inte iväg och går allt med mig. MEn i Lidköping.. hm nej!
 
 Hon fick i alla fall mersmak av prommisen och var tvungen att springa av sig sin exrtaenergi och syrekick i rummet innan hon la sig på sin favoritplats i min säng igen och somnade på en gång. Sötnosen! :D
 

 Asså ja er seriöst hela tiden småsugen och hungrig på kvällen. Fattar inte... Jag är aldrig särskitl hungrig på morgonen eller till lunchen. Eller kan vara hungrig men luften och trängseln i matsalen får mig direkt att tappa aptiten. Men jag äter (Så var inte oroliga alla människor) Men sen väl hemma. uj uj uj!!! Middag. mums. direkt efter middagen längtar jag efter kvällsmål. Men sen e ja väl vaken  för länge för efter några timmar e ja hungrig igen. Det är inte klokt!!! Ska nog bara ta mig en kopp te. Magen får knipa!

 Måste bara tillägga att ja skrattar varenda gång den nya ICareklamen går.. mycket roande. XP



 Min prototyp av trädet (projektarbetet/yrkesbeviset). Fick tillslut tag på bilderna ja tog med Alidas kamera XP Så här ska det se ut. Fast med lite blommor i toppen och botten + dubbelt så stor eller nåt. XP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0