Pain lot of pain!

 Vad är felet på min mage?

 Igår.. på nåt sätt kände ja mig lite äcklad efter maten. Idag.. frukosten tog en evighet o ja fick sitta o tvinga i mig. Efter lunchen fick ja våldsam magsmärta. vilket ja då trodde berodde på ägglossning eller nåt annat löjligt kvinnoproblem! Åt smärtstillande o låg dubbelvikt i binderisalen i nån halvtimma innan det började lugna ner sig... Men nu efter middagen kom smärtan tillbaka... Vad är felet? Är det ägglossning. men ofta den bryr sig om min mat? haha
 Har inget smärtstillande så det är bara att sitta o härda ut. hoppas de lägger sig innan ja ska sova. Kanske ska undvika att äta mer.. står inte ut!!!

 Jobbade med yrkesbeviset idag... först pratade vi om vad man kunde ha för ideér. ja var inte så intresserad. ahde ju redan kommit på en idé. Har ju börjat för nå vecka sen. men de andra verkade inte ha tänkt nå., typiskt mig att vara så pinsamt före..
 Kollade på nätet efter idéer till trädkronan och kolalde upp fakta om Petra och Al-khaznah så ja hade lite mer kött på benen att förklara mitt verk och vad det hade med Petra att göra.. Kom på idag att Petra heter den Rosa staden. Har vetat det ett tag men alldrig lagt ihop ett o ett o satsat på att göra ett rosa arbete. haha. När tanken kom tänkte jag "Skit också.. inte rosa måste ja PEtra!" Men ja var bestämd på den punkten.
 Visade upp mitt arbete och monika gillade den. Den var inte färdig och det fanns vissa saker som måste lösas och hon gav tips.
 Vet inte vad ja ska göra i morgon. tar nog lite sovmorgon och sedan går jag dit och provar göra en liten prototyp! Lättare att se då vad som bör förbättras. Kan ju försöka titta på vad ja behöver och vilka blommor... Åååh.. tycker detta är förträffligt skoj!! :D Vill bara göra det stora trädet nU! Men ja ska vänta till vecka 10 eller nåt XP

 God middag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0