Praktikdag!

 Första praktikdagen idag.. Gick det bra?
 Haha vaknade klockan fem över nio av att jag förstod att jag försovit mig. "SKit!" utbrast jag och flög upp. Drog på mig första bästa kläder samtidigt som jag öppnade köksluckan och fick fram en näve mat till Tamar.
 Jag rusade in på toan med puderdosan och sminkade mig, borstade tänderna och pissade samtidigt... XD
 Ut från toan. PÅ med skor och upp med håret i en knut. Jacka, halsduk och sen sprang jag!
 Kom dit kvart-tjugo över haha XP
 Ingen klagade på mig men jag förklarade att jag försovit mig.

 Men Petra varför försvo du dig? Undrar nu alla!
 Tja.. hehe.. För att jag har glömt mobilen hemma. och jag vaknar inte av den där himla väckarklockan. Den stänger jag av i sömnen.
 Men i morgon ska jag nog prova att ställa klockan på bordet och INTE snooza!
 Funkar inte det heller så bra så måste jag gå och stryka körlektionen halv åtta på torsdag. Finns det en chans att jag vaknar då tro?

 Suck.. lunchen e strax slut o de e dags att jobba igen. Har gjort buketter hela dagen och har haft det rätt trevligt med en av de anställda. :D
 Jobbar nu halv två till sex... fyra och en halvtimme. Om det inte blir övertid. Finns risk för det. Beroende på hur mycket som ska städas och hur sent de sista kunderna går... :S
 
 Ska gå förbi veterinären nu också innan lunchen slutar. Med ett papper till våran dsokumentär på rörlig bild. hoppas han är där och inte har någon patient. Eftersom jag glömde mobilen kan jag ju varken ringa honom innan eller ringa mina kumpaner i skolan och höra.. suck!!!
 Är lite nervös. Det finns ju som ingen sekreterare innan eller nåt utan jag måste traska in.. ååååh vad det tar emot :O
 
 Så vill ni nå mig i veckan e de internet som gäller. Haha. jag är här på lunch runt 1-2 och efter 6.. annars kan ni glömma att få kontakt med mig!!!

 God middag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0