Skojdag!

 Var en riktigt skön dag idag. lång men rolig...
 Var en fri dag om man ville gå till skolan så ja tog sovmorgon till halv nio o gick upp vid nio. :D skönt.. Väl i skolan var det bara två till i min klass där. Elin och Alida. Mycket skoj!
 Jag gjorde en prototyp av mitt yrkesbevisträd (som blev riktigt snygg) och sedan satt jag och skrattade med Elin och Alida. Ja e så fruktansvärt barnslig.

 Väl hemma åt ja gomiddag. panpizza. Eftersom ja fått trisslotter av panel som ja vunnit 50 kr på festade ja till det och köpte en utedatumskinka och en billig ost... så det blev en god pizza. Att köpa kattsand kändes inte lika mycket i plånboken heller ;P
 
 Krånglade med att koppla in dvdn i datorn... lyckades inte... haha men fick tipset av Hristrip och godkännande av pappa att ta ur cdspelare och koppla in dvdn där. så nu funkar det. Har dock glömt en cd i cdspelaren XP

 Roade mig med smink idag! :D skojskoj.. och eld. Inte lika skoj men tiden gick och kvällen kom.

 Sitter nu nyduschad och glad framför datorn... ska strax koka mig lite te o sedan lägga mig. ;D

 I morgon är det en spännande dag.. Det är en ledig dag för 80 procent av skolan säkert.. men ja o nåra till i klassen måste in o göra Michael jacksom arrangemanget som vi missat. Ska bli kul!! ;) Måste dock gå upp vid sju... inte lika kul. :(
 Sedan är det körskola. Men sent på eftermiddagen. Funderar dock på att gå och plugga i körskolan innan. Måste hämta ut mina skor också hos skomakarn. Sitter nu och funderar på om ja måste göra det innan körskolan. Fast ofta hon stänger innan fyra!!!
 Ska bli spännande att köra. Jag är inte jättenervis än. men är säker på att ja blir det i bilen. ny 6-växlad bil. Ny märklig människa att köra med och... Fast just nu känner ja mest att ja vill bara visa vad ja kan o få ta det här himla skitkortet nån gång!

 

God natt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0