Utflykt till Mariestad.

 Idag var jag elak mot skattebetalarna. Eller kanske min kommun. jag vet inte vem som betalar för min skolgång men på nåt sätt blir det väl de jönsar som tvingas betala skatt. Hur som helst... jag skolade. Jag ber om ursäkt till er alla. Men jag själv mår som en prins. Fick sova ut.
 Jag minns inte ens varför jag gjorde det. Minns inte att klockan ringde. Minns bara ett sms från Karro. "Sover du?" Jag svarde "Ja!" sen sov jag vidare. Ibland undrar jag vilka problem jag har. Men det var skönt och jag känner inte. AAAAAAARGH JAG MISSADE SVENSKAN OCH STUDIEPASSET!

 PlutmunsPetra

PÅ kvällen, eller kväll o kväll. Vid fem. DEtta mörker gör mig förvirrad, åkte jag till mariestad. För att gå på gudstjänst. Jag hade ju tid ´över och la ner tid på att sminak mig. Haha. Yeye. DET VAR SNÖSTORM UTE! Tårarna rann och jag blev sur för att jag kände mig kladdig och ville bara vända.
 Jag kom hur som helst dit. Lizen var i Mariestad så jag slapp komma till kyrkan 40 minuter för tidigt ensam. Pappa kom med sin liga vid den tiden också för den delen. Inte så ovanligt. Pappa har en tendens att vara ute i äckligt god tid. ;P Han e go han!
 väntan.. o sedan började det.
 Kände mig otroligt oentusiastisk när jag väl var där att vara på hudstjänst. Bara satt där och liksom bara var mig igenom hela gudstjänsten. En fis i rymden för mig alltså. Vet inte om jag inte var så intresserad av det Helmner sa eller om jag var trött. Kanske jag helt enkelt hade för mycket annat töntigt att tänka på för att lägga ner ork o energi på nåt i den läskigt smutvita salen.
 Tänkte bland annat på att det inte var nå ungdomar där. Haha Det stör mig. SÅ fort jag åker iväg till en annan församling på en gudstjänst e de inga ungdomar där.
 Ja där ser ni vad ja funderade på en hel gudstjänst.

 Nu sitter jag o njuter av en kopp te.. utan mjölk. Glömde k

 

öpa. Limpa med leverpastej på. Mums mums. De tyckte Tamar med för hon lyckades med sina starka armar dra sig upp genom att hålla i handtaget till sopskåpet. Ta tag i mackan med munnen och dra ner den på golvet.
 Sedan börja äta med försvaret. "VAdå? Jag var ju inte uppe på diskbänken!"
 Himla smarta ögontjänare!!!

 Bon nuit!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0