:D

 Så var även Söndagen förbi! :D Hm vet inte om leendet passar in just här. För glad för det är ja inte. Men har suttit o kollat på bilderna från dopet o då kan ja inte låta bli att le. Mina vänner är frälsta och det är alltid en fest när någon tar det beslutet.
 

Ingen bra bild ja vet. Men det är inte för att jag är en sugig fotograf utan beror på helt andra orsaker!


 Idag var det familjegudstjänst. Mamma höll i den och allt handlade om vatten! ;) Det var trevligt men nåt med hela dagen har fått mig att känna mig lite vresig.
Vaknade i normal tid, åt god frukost, hade god tid på mig att göra mig i ordning o läsa lite :P... men så fort ja gick till bilen kände ja mig sur. Hata såna dagar. Så värdelöst. Söndagsångest fast man e ledig i morgon tss tss. Men vad är väl en söndag utan lite depp XP

I morgon.. måste försöka ta tag i mitt liv o städa lite. Mitt rum e så deprimerande att ja inte vill lägga mig. Är inte inne där mer än nödvändigt. och nu när livet gett mig en extra dag att tillbringa i päronhemmet så kan ja väl tillbringa den med att göra det lite mysigt. En plats att längta efter :P




Ja o Lizen på dopdagen :P


Klockan är bara halv tolv. Ja e inte på långa vägar trött. Men min syrra har snott.. (snott o snott lånat lovligt) min stereo.. så ja kan inte somna till Kulan och Munken. Får helt enkelt läsa (Något ja hatar att göra i sängen) för att bara ligga o insupa atmosfären i mitt rum e något ja rent av vägrar i tider som dessa. Lär aldrig somna! Ååååh....

God natt :D


Kommentarer
Postat av: Bibsan

Asså vicka snyggingar :-)



Härligt med dop!!! Synd att jag inte kunde vara med men får kolla på bilder sen i stället.



Virusfria snuviga kramar från Bibbi

2009-10-06 @ 21:11:34
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0