Dop! :D

 Idag händer det grejer. Så fruktansvärt fantastiskt kul! 6 personer ska döpas idag i våran kyrka. De flesta omvända från muslimsk tro! ;) Så kul att församlingen får växa och att mina otroligt sköna vänner blir kristna.
 Lite segt är det att fortfarande vara sjuk. Ikväll ska de sjungas underbara sånger o ja kan inte sjunga med utan att låta galen. XP
 
 Jag är rädd för att helgen snart är förbi trots att ja haft världens låghelg och att den inte alls på långa vägar är slut. Lördag. Ja e ledig Måndag. var i skolan senast Tisdag XP haha.. Men det är skillnad på att vara sjuk och vara ledig med rätta. Eller nåt.. ja vet inte :P
 
 Klockan är ett nu.. vet inte när vi ska åka. men det blir säkert tidigt. Eftersom vi ska hämta en familj som bor en bit bort. Varav mannen i familjen ska döpa sig.
 Sedan ska pappa säkert öva på musik så det blir till att hänga o kyrkan några timmar innan. Därför borde jag väl gå o fixa i ordning mig. Dölja förkylningen så mycket som möjlligt XP. Önskar ja hade puder. Men spara man pengar så gör man! :p

 Ska ta kort ikväll också. Måste lägga ut bilderna från förra dopet på datorn så vi kan ge till han som döpte sig. Uj ja har en del att göra. Vill byta lakan och städa också. men det är frågan det om jag prioriterar det haha nej..
 
 Ha en bra dag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0