Drama!:D

 Idag vaknade ja upp med snuva igen. Härlig start inför lovet. Är fruktansvärt igensvullen men men. Hoppas det lägger sig till dramat. Jag känner mig så asful just nu. Glömde allt mitt smink i Lidköping. YEY!
 Men det enda ja vill ha e puder. Ser ut som en Vesuviuspizza i ansiktet. Har fått vansinnigt mycket finnar. Sen ja SLUTA med pudret. Grattis. Min näsa är helt torr o söndersnuten. Mina ögon är sletna. Jag har ingen lust att åka någon stans o visa upp mig. Minst av allt att stå på scen. Här krävs en dusch och det hederliga "döljafinnarnamedluggen"-tricket XP Hur nu det ska gå till. Kanske ja kan få låna nåt av syrran. Som hon inte har. XP Suck. FulPetra hela veckan!!! 
 Kanske skulle dra en mössa ner till ögonbrynen haha.. O halsduk upp till näsan. Det vore nåt!

 Ska nog bli kul med dramat. Känns lite udda nu när det saknas lite folk. Hon som ska spela Jesus verkar ha problem med blindtarmen. Men ja hoppas värken ska lägga sig tills ikväll. Annars får vi väl knarka hennne med nå värktabletter. Eller så får en tredje person hoppa in som JEsus. Fast då tar ju demonerna slut. VArför så mycket problem???
 Sjukdomar, spelningar, kurser, smärtor och skolor gör verkligen allt för att förghindra dramat ikväll. Vi får kanske göra som pappa vill och visa Johannesevangeliet istället. (Inte för att ja vill det. har redan sett tusetalns JEsusfilmer. Och en B-film till längtar ja inte efter)
 
 Suck!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0