End of the day!

 Slut på Onsdag. Bara Torsdag och Fredag kvar. Ganska deprimerande att tänka så men men... Känns lite så. Trots att skolan denna vecka har varit ovanligt skoj. Har saknat klasskompisarna och tycker faktiskt det är lite kul uppgifter. Sån e jag!

 Tji fick jag som trodde jag skulle bli trött... KLockan är tio och jag känner mig som en solstråle. Kanske borde spendera lite tid på Tamar nu som varit ovanligt leksugen idag. Mina händer är sönderbitna efter alla hennes försök till att få lite uppmärksamhet och nåt att stimulera sig med. Men det börjar bli sent för henne och hon är påväg att lägga sit för natten nu! Duktig katt!

 Idag har jag tvättat mitt överkast. Äntligen säger jag bara. Indra har kissat i skiten, Sally har nog fyllt den med sina hår, Indra har spillt te i den, jag har nog spillt en och annan matvara, Tamar bor här nu och fyller det gladeligen med hår. Men nu är den ren! Underbart ren! ;) Den hänger fortfarande på tork på min garderobsdörr. (Då min granne ständigt ockuperar tvättstugan med sina kläder!)

 Sitter nu och småpratar med Tamar och läser bloggar till ljudet av Jet Lees underbara slagsmålsscener. Har inte kollat nåt på filmen. Bara skönt att inte sitta helt tyst. Kunde ju valt radion då kanske. Men för sent!
 Sitte också och funderar på vad mer än min historia om Afrodite och Indras bortgång jag kan ha i mitt arbete om döden. Någon idé? ;)

 Måste strax anstänga mig och lägga mig. Annars kommer jag vara död i morgon! Har dock sovmorgon så jag kommer kunna somna utan stressen i att jag MÅSTE sova för att orka upp! Börjar klockan elva ;)

 Nej nu ska jag undvika att skriva alldeles för mycket. Funderar på att fotografera lite nu på kvällskvisten. Klockan är tio. Men ja e fruktansvärt sugen på att fota något. Gäller bara att finna en idé och nån sorts ljuskäll här i mitt mörka hemska rum! Kan ju lägga upp en bild sen då om ja lyckas ta nå! :D

Kram och god natt :D

Kommentarer
Postat av: emelie

Jaa denna vägg är i sockerbruket på andra våningen, den tillhör it cafét.

2009-10-07 @ 22:23:58
URL: http://emeliejosefinecarlsson.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Hej gumman. Publicera inte det här.



Förstår inte att du lägger ut bilder på gömda familjer. De kan ju spåras... har du tänkt på det?



Kärlek på dig från Bibbi

2009-10-08 @ 15:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0