Fredag och lov.

 så mycket galet. Plötsligt blev det lov. ja har varken sett fram emot det eller trott att de ska komma snart. Men det blir väl skönt. En planerad tripp med mor o syster till Pinnarp är allt som står på schemat. Bara för att komma hemifrån lite. Men jag är inte säker på att ja ser fram emot det heller. 
 
 Sitter nu efter en ganska skön skoldag i min äckliga lägenhet som det av någon anledning ligger strumpor överallt i. Det är en blandning av mina svettiga ballerina som kräver byten ofta och min lättja plus Tamars små ryck med att rusa runt o anfalla allt hon ser. Bland annat strmpor.
 KLockan är nu tjugo i tre och tåget går fem! Lovely. Eller jag går vid tjugo i fem för tåget kommer in tio i. Så ja säkert får en plats. Vet inte om det är så många som åker med det. Men det varierar våldsamt XP
 Inga vänner på tåget eftersom vi slutade två idag!!! YEY. Kanske är skönt. Men ja är trött på left behind böckerna. De är för lååånga. För utdragna och för. Mesiga personen i den. harry Potter var ett skönt brak från böckerna. Men ja har ju typ bara.. hm 4 left behindböcker kvar i den 12bokslånga serien. ja läst förut ;P

 Just nu e ja sugen på kött. Men allt ja har här hemma är. Kikärtor och bönor. Ah ett äpple. Gjorde en gryta i Onsdags med kikärtor och Aubergine och curry. Den var god. Lite väl stark kanske men... har man ätit den i två dagar så. phu! Jag vill ha KÖTT! :D

 Kyrkan ikväll. vet inte om ja är sugen. Skippade festen hos Elinor. Eftersom de skulle ut. HAde ingen lust o vill spara min slantar. har redan slösat äckligt mycket i veckan.
 Jag är trött och allt går bara utför... kan inte öva på dramat ikväll för att ja kommer så sent. Ja känner mig utanför och jag orkar inte med alla sketna snorungar som kommer dit bara för att fika och busa. Saknar tiden då vi typ bara var 20 pers varje kväll. några bandykillar, tjejgruppen och ett gäng församlingsmedlemmar i källarn. myys :D
 Nu.. kaos. 50 pers. Varav minst 120 barn. Alla verkar bara ha kork mellan öronen o tänker bara på sig själv. Springer runt och skriker, bråkar, slåss (våldsamt), äter, springer ut och in under andakten och.. Vem trivs där om man får fråga!!!???  

 Nu ska jag värma på min kikärtsröra och sura framför tvn tills ja äntligen får resa hem. Ska tala med mamma o se hur ja gör med kyrkan! åååh. Sugdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0