Home again!

 Så var minisemestern slut. men ännu inte lovet. Även om det känns kusligt nära. O resten av lovet är redan uppfyllt.
 Funderar att i morgon åka en sväng till Lidköping för att hämta pappren till mitt växtkännedomsprov som jag ska göra på Måndag. GLÖMDE självklart papprena. Dumma Petra!!!
 Men just nu funderar jag på om det är värt det. Gå upp klockan fem för att åka med pappa. Resa 1,5 timmar hämta papprena o sen komma hem, vem vet när. Frågan är om jag kommer plugga nå mycket mer. PÅ kvällen ska ja till kyrkan. PÅ Lördag funderar ja på att åka till elin. Vilket innebär en resa in till Lidköping igen.
 När ska ja plugga. Kanske lika bra o råplugga på Söndag då jag inte har något. Kunskapen kommer inte sitta. Men jag ser ingen anledning att kunna allt än. Jag kan hur som helst lära mig det igen när jag behöver.
 Jag vilar i morgon i stället.

 Ja.. men hur var då minisemester. Underbar.. Har för första gången på länge varit trött på kvällarna och kunnat lägga mig redan vid nio. (Inte för att ja varit så tråkig) men jag har somnat så fort jag lagt mig.
 Vi har myst, haft andakter, promenerat, sett massa tv, ätit god mat och kört runt lite i Östergötland! XP
Till och med krockat. (Är glad att jag inte övningskörde) Vi körde nerför en lååååång backe ner mot Kisa. Vi kollar på annat men ser att en kvinna svänger ut från Konsum. bryr oss inte. Hon ser ju oss och vi har företräde. Men hon bara rullar. "Vad vill hon då?" säger mamma och vi kollar på bilen som rullar vidare.
 Krocken är ett faktum och jag spänner mig samtidigt som den väntade smällen kommer. I bakdörren. yey.
 En sur tant också! när mamma gick ut så öppnade hon sin dörr. Slog igen den och hämtade sitt lyse. (Som låssnat) "Jag tänker inte stå för det här!" sa hon sedan.
 Polisen fick då blandas in i detta. Enligt henne hade mamma kört assnabbt. Så hon inte sett att hon kommit. MEn jag undrar om inte mamma skulle behövt kört uppemot 100 i den 100 meter långa backen om hon lyckats missa henne. Sen hade hon ju nästan överdrivet många sekunder på sig att se att en bil kom FRAMFÖR henne.
 Jaja.. spännande var det. Men jag är evigt tacksam att jag inte körde haha XP

 Ska lägga ut lite bilder från denna. Men på http://igwt.bilddagboken.se Så där kan ni kolla in! :D

 Nu ska ja ta mig en kopp te och slappna av efter en dag full med hemresor och bön!! God afton!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0