Måndag, hemska måndag!

 Fyyy vad jag är trött. Visst somnade jag sent igår. Eller snarare idag. Kan inte sova. Låg där o vred mig till 2!!! Får panik. (inte att glömma att jag la mig 1)
 Höll på att somna hela dagen i skolan. Fick verkligen anstränga mig för att hålla ögonlocken uppe. haha XP

 Väl hemma hade i alla fall tamar kommit ut ur garderoben. I den betydelse att hon verkligen kom ut ur objektet garderob. jag talar inte om hennes sexualitet. Hon har nog ingen. Steriliserad!
 Hur som helst. Jag hade hela dagen varit orolig då Tamar gått in i garderoben och sedan inte kommit ut under hela natten eller morgonen. Hon åt aldrig upp sin mat heller. Men väl hemma mötte hon mig i dörren och var ovanligt mysig. :D <3
 
 Håller nu på o lagar mat. Allt i mitt kylskåp har ju typ ruttnat. utom mjölken som är av ett unikt slag. Så jag försöker äta upp allt snabbt. Tänkte laga aubergin och pasta. Slattar som fanns kvar. Men samtidigt kom jag på chili con carnen som legat i kylskåpet ett tag. De andra bönorna hade ju möglat så... det fick bli pasta med chili con carne istället. XP haha. underbart.
 I morgon måste ja göra pannkaka med mjölken.

 Sitter och försöker få ihop ett drama. Mamma föreslog att vi skulle spela upp set me free igen nu på Lördag. Jag hade också funderat på det. Men det får bli utan träning. jag är ju här liksom. Frågade runt men alla kunde inte. Varav en viktig roll borta. Illa illa. Får kolla om någon annan kan ta den med kort varsel. Men jag ser som ingen Jesus framför mig. :S Vilket rollen är. (Viktig på hög nivå alltså)
 Men jag kan ju inte ge upp.

 Mitt rum stinker så idag måste jag städa också. Har inte dammsugits här på 3 veckor. eller mer.. 4 kanske. Illa illa. Men har ju varit sjuk en hel del då!
 En bunke med gammal mat i hade möglat. Så den satte jag varmvatten i i ferdags, Sen åkte jag ju hem, Var bara här en dag förra veckan. Illa. Så får det inte bli igen. Jag måste vara här och kolla till allt. Lägenheten förfaller snabbt när den är ensam.
 Diska och dammsuga. Toan skulle kunna behöva en putsning också. Suck! En sak i taget...

 



E sugen på att färga håret rött. Eller i alla fall slingor. Nå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0