Nu e de fredagsmyyys...

 Ensam..
 Simpsons...
 Chips...
 Idol...
 Cola <3
 
Så slutade min fredagsafton. Kom inte iväg till Mariestad på ungdomsamlingen. Trist. Men sånt e livet.
 Drabbades av stor depression plötsligt i skolan. Vet inte vad det var.. min magnesiumbrist kanske. Plus att ja var trött. Som sagt var glömde ju bhn. haha. XP
 Så ja kom hur som helst inte hem heller utan fastnade här i Lidköping. Först kändes det jobbigt. Ville varken hem eller stanna här. MEn ja kände att hemmet är ingen bra plats att sura på. Känns bara jobbigt så ja stannade.
 Blev dyrt för mig för ja ville muntra upp mig med lite mysfika. Hade inget här hemma o orka göra bröd. Fick bli cola o chips. Ska göra lite dip också! :D
 Så det blir säkert en mysig fredagsafton ändå. Får ju se idol. haha inget ja längtat efter XP
 I morgon bär det nog hem. påminner mig om ja måste kolla hemresan. När ja ska åka. Måste be pappa hämta. Hoppas de går nå tåg hela vägen. annars orkar ja inte.. HATA PENDLA MED KATT I LÅDA O STOR VÄSKA!


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hej tjejen. Tyckte du det var rätt person som åkte ut?? Vi syns inte i helgen för jag har nåt jag inte vill smitta nån med, haha..



Sov gottkram

2009-10-09 @ 22:53:23
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Va! Är du vaken fortfarande???

Det är ingen skillnad nu... hon ligger envist på golvet hahaha...



Susss gott med Tamar

2009-10-09 @ 23:57:34
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0