Ny vecka med nya friska tag.

 Så var det dags igen. Back in school. Eller inte än! Om ett tag. Om precis 9 timmar faktiskt...

 Var skönt att komma hem igen. Var ett tag sen nu! Lugn och ro... Ser fram emot en ny vecka att försöka äta så billig mat på som möjligt. Funderar på om ja ens behöver handla. Har lite bönor ägg och gammal mjölk! Snodde med mig två lökar också så! haha 
 
 Det är kallt ute. och idag tog ja på min vinterjacka... myyys. Har längtat efter den. Och idag kände jag att det var dags. Det kom rök ur munnen.. åååh ja tycker detta är mysigt. Har längtat knasigt mycket efter snö och kyla. och nu också julen! haha.. Vet inte varför ja ser fram emot julen. Den känns bara knasig nu.. hur den än blir. Men.. god mat, ledig, kanske lite skridskor? Kanske ja har ett körkort då också!!! :D

 PÅ fredag är det föresten nåt möte i Mariestad. Har redan glömt snubben som ska predikas namn. Men ja har för mig att när syrran sa hans namn tänkte ja att "Ja. Han är bra! Det vill ja på!" Eller så är det bara så att ja längtar efter lite ungdomsmöten. Men ja vet inte om ja kommer iväg. Alla e typ borta på fredag och pappa har hand om fredagskvällen i vår kyrka ensam! VARFÖR är våran församling så seg. Det är bara våran pissfamilj som sliter dag ut o dag in! Så känns det. Ja önskar någon kunde hjälpa till mer. Men verkligen allt går emot oss!!! Sjukdomar, nykärlek och trötthet på ålderns höst! Tss tss
 Pappa ensam med 50 pers. Hm.. kanske nån mer från församlingen. Men det känns hårt. Syrran skulle nog stanna för att hjälpa honom och då känner ja mig dum som överger min församlingn en hård kväll för min egen skull! Egoistiskt? Vill inte resa dit utan nån kompanjon heller.. ååhå.. tål att tänkas på i veckan!

 



Så här vacker är jag vid min dator XP
Finnar finnar FINNAR! Jag vill ha ett puder!?!?!


Kommentarer
Postat av: ida

haha, ny dator? ;)

2009-10-06 @ 22:22:52
URL: http://idalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0