Sjuk sjuk sjuk!

 Nej nu e ja trött på att vara sjuk!! Vaknade i morse med halsont o täppt i näsan igen. Min hosta har inte släppt heller. Snarare blivit värre. Jag tog hur som helst lite sovmorgon haha. Jag orkade inte. Så kom till skolan klockan nio! :P

Men...
 LÅT MIG VARA IFRED NU DUMMA SVININFLUENSA!
 Ja för ja är säker nu på att ja hade svininfluensan. Eller har. E ju fortfarande sjuk. Kollade på lappen på toan där det står att man ska tvätta händerna. Där var även symptomen utskrivna. Feber, ont i kroppen, torrhosta, trötthet. Ja men sån var ju ja! PRECIS!
 Funderar på om ja fortfarande kan smitta det eftersom ja fortfarande e sjuk. men inte har just de symptomen. Bara hostan kvar då som blir värre o värre XP

 Tog hur som helst kort på mitt arrangemang så ja lägger ut en bild här. Men fler på bilddagboken. http://igwt.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0