SKIT!

 Allt går bara dåligt nu! Ja e bara sur hela tiden! Ja blir sjuk igen! Fattar inte. Allt var ju så bra! Men plötsligt. Plötsligt så bara..
 Jag har ont i hela kroppen. Vill bara gråta. Tamar är livrädd av någon anledning. Troligen en räv som stryker runt och jag lyckas hela tiden skrämma henne. Känner mig så elak. Hon hatar mig nu o har gömt sig under sängen för mig!!!
 Jag gick och sjöng osså kommer en tönt in för att säga nåt. Säkert ville bara höra mig göra bort mig när alla vet att ja hatar att bli påkommen sjungande. Smyga in! Ja blir generad. o Ja sitter o skriver upp skiten på en blogg! Hur töntigt e inte det!!! Arghj! haha. XP Jag vill sova men är inte trött. Är aldrig trött. Vad är det för fel på mig. ja gör för lite rör på mig för lite. Sitter bara o jäser o äter o fiser. O e så himla trött på allt!!!
 Jag vill att mamma kommer hem nu!!!


GOD NATT!!!

(Ska anstränga mig med att äta min magnesium igen jag lovar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0