Tillbaka till slätte.

 Ja.. jag åker idag.. hem.. Missar skolfoto och en hel del rätt viktiga saker i skolan. Mest är det rörlig bild jag oroar mig för. Eftersom inga vänner går där har ja noll koll på vad jag missar. Plus att jag hade en inlämningsuppgift. Skulle kunna jobba med den. Om ja kom in på intranätet. men det funkar tydligen inte med ä å eller ö i lösenordet. Det kunde de sagt när ja valdet det. TShcj
 
 KLockan är kvart i tolv.. bussen går 25 över. Jag ska på vägen ta ut pengar till resan. Har tömt sopor o kattlådan. packat. och diskat. Stängt av tvn och värmen. Det är bara att åka.
 Blir långhelg för mig kan man säga. Fick just reda på av min lärare när ja skrev att jag inte kom till skolan nå mer att vi var lediga på måndag. Det hade ja totalt glömt. vet inte om ja hört det ens XP Men det låter rätt haha
 
 11:50... finns de nå mer att göra tro? Gillar inte att vänta. Gillar inte att resa. Blir nervös. O det beror på Tamar. Hon är så tung att bära i sin låda. Hatar lådan. Blir nervös att ja ska ta ut pengar på vägen också. Hade ja inte haft Tamar eller nån packning hade allt varit coolt. Då hade ja kunna kutat i sista minuten om ja så ville. Men ja ska gå tolv.. kommer säkert vara där i god tid. Som vanligt.

 Jag känner ingen längtan riktigt att komma hem. För mycket liv där hemma. Gillar stillheten. Fast samtidigt finns det mer att göra där. och om jag vill finns det nån att prata med.
 Uj vad ja kommer nörda Tom raider nu! (Som ja spelar om för tredje gången då spelet alltid krånglar så jag måste installera om det. Men denna gång kommer ja fixa skiten. Kan ju allt utantill nu. Fram tills där spelet krånglade sist)

 Nej nu ska ja förbereda Tamar. Och kolla om ja har nå strumpor ja kan ha under Ballerina. Vill inte gå med vita tubstrumpor igen. Då går ja hellre barfota.




 Minns den här dagen.. för två år sen.. då himlen på ena sidan var mystiskt och otroligt vackert gråröd. Andra sidan läskigt märkligt underbart knallröd och i mitten som på bilden  ganska normalt lilaröd..(funderar nu på varför ja valde just en sån bild) Men nu när ja kollar kan jag aldrig minnas att det var så vackert...


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hej vännen. Förstår att du saknar lugnet. Men du har ju det i Lidköping när du kommer dit igen :-)



Krya på dig

Kramen från Sigtuna den här gången

2009-10-01 @ 23:05:58
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0