Trött och bh-lös

 Morgon, morgon, morgon... I morse var ja ja så trött så ja nästan ville skita i skolan.. Men med tanke på hur mpnga fredagar ja missat och att ja kände att jag var tvungen att förstå uppgiften där vi ska skriva ett manus. Huvaligen.
 Han hade tillochmed glömt att han skulle berätta det lite idag så ja fick gå fram i slutet av lektionen. ambitiösa Petra.
 Jag skriva ett manus... verkade krångligt och jag fattar fortfarande inte om ja skulle skriva hemma eller i skolan. men ja hade på mig till jul så de e väl bara att slappna o så kommer ja fatta i sinom tid. :P Kan fundera på story framöver... Nån idé? 

 Jag skrattar fortfarande.
 När jag kom till binderisalen var det ingen där trots att jag var lite sen efter mitt samtal med läraren. Jag slog mig till minnes att historielektionen var inställd och resten av klassen typ har det. Bara ja som e cool o väljer ett ämne ensam XP Eller så har de ingenting och har vanligtvis sovmorgon denna stund... Jag var ensam.. eller? Håltimma och lunch till typ elva eller nåt. (Betrakta att ja inte kan scemat) Hur som helst någon timma och att äta själv e ju ren av hemskt pinsamt.
 Skrev till nåra vänner för att se om någon skulle dyka upp någon gång fram över haha. men precis när ja fått iväg det dök Anna och Jossan upp.. tack o lov!

 När ja satt där o läste på det manus jag fått kände ja hur fruktansvärt mjukt mitt bröst var. What? Tidigare när ja gått förbi ett fönster hade ja uppmärksammat att ja var lite mer plattbröstad än vanligt och plötsligt förstod jag. Jag kände efter lite mer och.. näe.. Jag har ju ingen bh på mig!! XP  och inngen att dela den skrattretande händelsen med.
 Jag hade gått runt i pyamas länge på morgonen och bara dragit av mig den till slut och tatt på mig. hahahah. Jag var som i en dimma för jag minns knappt hur det gick till när jag klädde på mig. Härligt trött var jag! Så går det är man stannar uppe till 3 en natt XP
 Jag sprang in på toan för att se hur väl det syntes. Hade som tur var på mig en lite pösig topp utanpå mitt linne.
 Detta kunde ju slutat värre. Tänk om ja kommit i pyamas. Eller dagen till ära tatt på mig en tight topp. Haha.
 Jaja.. ingen fara. Får undvika att skutta runt. Och bara ignorera det. se självsäker ut. Det är i alla fall skön! ;)

 Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0