Trött trött trött

 Ja e jämt trött! VARFÖR?
 På helgerna skulle ja kunna sova bort hela dagen om ja inte satte på larm eller mamma kom in o sa nåt. Ja e inte trött. för då vaknar ja som om ja varit vaken i flera timmar. Men.. ja vill som inte vakna. O tugnt sover ja. TAmar står o skriker som en galning. O ja hör inget! INGET!
 PÅ veckorna kan ja inte sova. Antar att ja gör för lite stimulerande. Sitta vid datorn. Fast ja e ju i skolan. Hm Men ja tror ja måste börja motionera.
 Idag orkade ja inget.
 Hörde om praktikplats. Fixt på Interflora här i stan nu!
 Sedan gjorde ja pannkakor. Åt och såg lite tv.
 Ja var trött så ja la mig vid sex eller nåt för att sova. Och sov till åtta. Underbart skönt. Men vem vet när ja somnar i natt. O då blir ja ju trött i morgon med.
 Jag vet inte om ja sover för lite. Lägger mig sent. Kanske ja behöver mer sömn på veckorna vilket resulterar i trötthet på helgerna.. hmm
 MEN JA KAN INTE SOVA!

 Har laddat upp med massa Munken och Kulan.band här hemma. ett sömnpiller. Inte för att det är trist. Men att lyssna på något får mig att slappna av. Inte ens det funkade igår. Ja bara tänkte. Drömde om saker ja önskar ska hända. Omöjliga drömmar....

 Nu e klockan halv tio. Ja har fortfarande ont i huvudet efter min lilla nap... funderar på om ja måste duscha. Kanske ska plugga lite också så ja stimulerar hjärnan o somnar bätte. Låter inte riktigt troligt. Eller så tränar jag! Något ja måste göra ju!

 

God natt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0