Typiskt

 Sjuk, sjuk, sjuk!
Nu e ja mycket dålig till på köpet. argh. Har inte tid med sånt. Vill inte vara sjuk igen.
 När ja vaknade var värken värre i hela kroppen. jag var genomsvett och hade absolut ingen röst kvar.
 Släpade mig i alla fall till köket där pappa frågade om ja skulle med på gudstjänst. jag svarade nej!
 "Är du dålig?" undrade pappa
"Jag har så fruktasvärt ont i hela kroppen!" sa ja med min rossliga höst.
"Har du fått svininfluensan!?" utbrast pappa..
Vad vet jag.
Jag drack lite alvedon o la mig igen. Syrran kom in. Hon gjorde frukost till mig Hon är för underbart! :D <3
 Jag somnade.
Tamar kom och krafsade på dörren som var stängd. Ja släptte in henne och hon sov med mig från 12 till 15. Söta katt. :D <3
 Mamma kom hem och satte på nån vattenrök för att vara lite festlig. En sån man sätter i vatten så det bildas ånga. haha. Underbar att glo på.
 Jag sov lite till och gick upp vid halv sex då mamma kom in med en gigantisk tröja så ja skulle kunna gå upp utan att frysa. Mys.
 Jag gjorde lite äppelsoppa. Och sedan myste ja o mamma ihop oss framför datorn och såg på Tomb raider 2.. XP (jag kan ju inte se på film längre utan att sitta och analysera allt!)

I morgon ska vi fortsätta med Michael Jackson grejen i skolan. Säta i blommor. Åh ja som sett fram emot det. Skit att ja missar det. SKIT!

Mamma talar i telefon o nu ska vi fortsätta se :D
Kram

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Din lilla stackare..... skynda dig nu å bli frisk som en nötkärna. Kram på dig

2009-10-12 @ 16:44:02
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/
Postat av: alida

WOHOOO!! snygging!! hur e de me dig!! du måste bli frisk å komma å leka med mig i skolan!! saknar dig!

tips för att få fler läsare ;)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?



puss på rumpan! :*

2009-10-13 @ 19:58:31
URL: http://projectbackpackers.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Nä nu får du allt blir frisk igen. Fort!!!



Kärlek på dig

2009-10-14 @ 11:46:41
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0