Äntligen Fredag! :D

 Jag har fått en flisa i mitt finger.. snyft.

 I alla fall äntligen fredag. Mitt hjärta blöder för att det inte är en normal fredagkväll utan att det är i Finnerödja idag där en indisk man ska snacka (ska int försöka skriva hans namn)
 Vi funderade att träffas ungdomarna i kyrkan. Men det verkar inte bli så.Får inte tag på syrran och de andra e för flummig. VIll hur som helst inte vara där utan syrran. Ensam meddlem i församlingen. Ensamt ansvar. O syrran e ju mitt lyckliga stöd XP

 Har håltimme nu. Fruktansvärt segt... efter en hemsk rörlig bild lektion. Bara 3 pers. O vi tre har bildat en grupp o ska enligt vikarien göra en dokumentär. tycker de känns jobbigt att jobba tillsammans med några så snart när man inte känner dem. O de pratar ju kanppt med varandra. FAst att de går i samma klass. Illa. Hoppas den riktiga lärarn har helt andra planer. :O XP

 God morgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0