Back to school!

 Åkte hem idag.. till Lidköping alltså! Upptäckte idag att ja vill ha en höstjacka. iskallt. Men tog det med en nypa salt då ja visste det skulle vara varmare i Lidköping. In my face. Vadå storm! Så fort ja steg ur tåget blåste Tamar bort från mig o det tog en stund innan ja fick kontroll vöer situationen. Till min förskräckelse såg "katterskavarailåda-konduktören" på mig tack vare den situationen. Jag som gjort allt för att gömma mig för henne. Vill inte visa att hon vunnit. (haha ja e en sån mes! Har nog inte riktigt förlåtit kvinnan än! Illa)
 
 Det var kallt ute. Blåste hårt. Regnade samtidigt. mitt hår tappade ja makten över o ja gick i blindo. Utan problme eftersom det e samma gamla väg varje dag o det är tomt på bilar o folk vid denna tid på dygnet (22:00)
 Men.. då det blåste var det mycket märkliga ljud i alla vråer o alla vet ju att i stora städer som Lidköping vimlar det av rånare o våldtäktsmän! Så ja var lite nervös. Över att inte kunna se förbi luva o hår. Bara höra....
 
 Pga min sjukdom (eller nåt annat) var ja så fruktansvärt trött när ja kom hem att  ja aldrig skulle få upp låset. När ja äntligen fick upp det o såg framför mig nästa port orkade ja inte. Kände nästan för att bara sova där i korridoren. Men stackars TAmar. Ja kämpade på o väl inne funkade inte lampan (skitglödlampor från Willys) som vanligt.. den bara blinkade. Ja fick tillslut ut Tamar, tände kökslampan o satte på tevatten. Sedan la ja mig på sängen. Skööööönt! :D

 Nu har ja fikat.. Tänkte skippa nätet ikväll men.. hehe kunde inte motstå. Menar. Ofta ja går o lägger mig vid elva tss tss. :P
 Men ska nog lägga mig i ganska normal tid. E ju sjuk. O på morgonen känner man sig extra dålig eftersom halsen är igenkorkad, huvudet tungt, och näsan helt täppt. Är ju våldsamt trött över att inte kunna sova ordentligt heller. O ja blandar alltid ihop sjukdomströtthet med vanlig morgontrötthet.
 Frågan är om ja kommer iväg till skolan. Men kanske lika bra. Så får ja se hur det går.



God natt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0