Fredag

 Happy fredag! XD
 Ensam... i mitt äckliga rum framför datorn knattrande på tangentbordet till ljudet av bröderna lejonhjärta. Fredag liksom. Det ska ju vara härliga vänner i Älgarås. Eller mys framför en film med familj och vänner. Inte tedrickande framför tvn. Eller chattande med andra ensamma murvlar framför datorn.
 Måste komma på något. Vet inte om jag ska köpa något gott. Är inte sugen. Vet inte på vad jag skulle vara sugen.
 Får mysa med Tamar. Suuuck Tamar. Om hon ändå kunde prata. Skoja. Fast.. ja vet inte om jag skulle palla bo med en kompis med hennes temperament.
 
 Har målat överallt på min kropp med en spritpenna....

 målade år -08


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå vackert! Tur att du har tråkigt ibland, hihi..



Kram på dig

2009-09-06 @ 21:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0