Fredagkvällar!!! :D

 Så drog de äntligen igång igen. helt nytt uppläg. ingen girl-power ingen fotboll. Trist på sätt och vis men samtidigt mer ordning o kanske mer tid till umgänge :P
 Ja åkte direkt från skolan. var hemma i Lidköping i ungefär en timme och hann diska, packa o gå ut med sopor. Var ashungrig.
 Tåget gick vid fem o ja var i Älgarås vid sju. Väl där mötte ja Edin, Fazil, Ulrika Viktor och Ismet vid busstation. Så kul! Äntligen efter alla dessa veckor fick ja träffa gänget i Älgarås igen. Fick kramar och var väl extra kul att se min bror komma rusande från kyrkan för att krama om mig :D 
 
 Ja hade inte ätit något och på tåget kunde ja inte tänka på annat än mat men väl där gavs inte tid för att äta. Pratade och roade mig med alla och när ja såg att mamma tagit med en låda med potatis, majs, blomkål och ägg liksom tappade ja matlusten. Majs o potatis e ju ett mardrömsscenario. XP
 Åt mackor med resten av ligan vid fikat. Och har man nåt att göra och är glad så behöver man inte mat. ;)
 
 Det var en helskön kväll. jag fick skjuts av Martin och åkte hem tidigt med Tamar medan resten av familjen stannade hos Aliji. JAg tänkte få en chans att sitta vid datorn o ladda upp alla bilder på bilddagboken. Men icke. Glömde kameran i bilen som mamma hade.
 Så nu sitter ja här o tuggar på en bogaccia eller vad de het. Nå bröd som mina serbiska vänner jämt ska baka till oss. De smakar ingenting. Saknas salt. Ja e nog fortfarande hungrig.
 Får se när resten av familjen kommer hem. Ska bli kul att prata med dem o få tid med bara dem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0